Dragi clienţi,

Vă mulţumim pentru interesul pe care ni-l acordaţi si vă asigurăm că ne străduim în permanenţă să vă oferim produse de cea mai bună calitate şi la cel mai bun preţ. Pentru a evita orice neînţelegeri ce pot aparea în colaborarea noastră, vă rugăm citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile de utilizare a site-ului nostru, www.lamilionera.ro

Termeni şi condiţii

Termenii şi condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către S.C. S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L. , numită în continuare S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L., prin intermediul magazinului virtual www.lamilionera.ro , numită în continuare S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L.

Legea aplicabilă contractului este cea a statului român.

Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L., transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii.

Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.

În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, vă rugam să nu plasați comanda, S.C. S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L. neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului fixat în prezentul contract.

Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.

Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plati vânzătorului S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L..

1. Preambul

Cumpărător – persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.

Vânzător – S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L., cu sediul social – Sat Nuci, Comuna Vasilati, strada Crinului, nr 5, jud Calarasi

Date de contact: email – info@lamilionera.ro, telefon: 0729.787.343

Comandă – un document electronic apărut ca formă de comunicare între S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L și Cumpărător, prin care S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.

Produse – bunuri care urmează a fi furnizate de către S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.

Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător.

Toate informatiile si pozele prezente pe website sunt proprietatea S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L pentru care exista drepturi exclusive de folosinta asupra continutului. Pentru a raporta orice incalcare a drepturilor de autor semnalate va rugam sa folositi adresa de email info@lamilionera.ro

2. Informații despre produs

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.

Produsele comercializate prin intermediul site-ului lamilionera.ro sunt produse noi și în momentul livrării sunt insoțite de factura fiscală, conform legislației în vigoare.

lamilionera.ro poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către aceasta sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.

Din acest motiv S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L nu pot fi livrate.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice/ prezentări multimedia/ etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Preţurile afişate pe site sunt exprimate in lei. Pentru secţiunea “Magazin” preţurile includ TVA, în schimb pentru secţinuea “En-gross“ preţurile nu includ TVA. Toate însă sunt valabile până la introducerea unei reduceri sau oferte.

În cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe site fără o notificare prealabilă.

S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L. nu oferă nicio garanție, în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.

Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezentând obligația S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L de a acorda utilizatorilor dreptul de denunțare unilaterală a contractului conform legislației în vigoare, drept detaliat în cuprinsul acestui document.

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor, datorită particularităților acestora.

3. Comanda

Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

4. Modalitatea de plată

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Plată se poate efectua:

    •    la livrare, prin ramburs, direct catre agentul firmei de curierat la preluarea coletului.

 S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L îşi rezervă dreptul de a anula orice comandă care prezintă caracter fraudulos.

5. Livrarea

Livrarea se face prin curierat rapid, numai pe teritoriul României, între orele 9.00-17.00, de Luni până Vineri, în termen de 7 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresă specificată. În perioadele de reduceri termenul de livrare se poate întinde până la maxim 15 zile lucrătoare.

Pentru situațiile în care transportatorul majorează tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de daninaline.ro.

În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firma de curierat parteneră, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

 Pentru Perioadele promoționale (Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul lamilionera.ro și se va face într-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

6. DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

– costurile de transport;

– costurile directe legate de returnarea produselor;

– sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

7. RETUR

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat.

NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):

– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

– Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum.

NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Pentru a se evită neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abateri repetate săvârșite de client (de ex: produse ce nu aparțin S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L. , produse cu termen de returnare depăşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.

Din motive operaționale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o altă măsura pentru un anumit articol, trebuie să se plaseze o nouă comandă.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Cumpărătorul este obligat să notifice S.C. OANA FASHION BRANDS CONCEPT S.R.L. intenția de a returna conform termenului stipulate în Art. 6. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe info@lamilionera.ro

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

În cazul exercitării dreptului de retragere, in maxim 30 zile de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs., prin transfer bancar în contul IBAN pe care ni-l furnizaţi.